May 15, 2014

上高地・乗鞍














GWに上高地と乗鞍に行ってきた。景色良いし、食べ物おいしいし良いとこやわ長野県。
上高地の中の国有地?みたいな奥深いところに泊まったので電気は9時でとまって電波も無くてリフレッシュできた。しかし、重度のカフェイン依存症なので食後に茶色い汁飲まないと落ち着かず、800円払ってまで飲んだ。山小屋で飲むコーヒー美味しかったわ。

行ったメンバー的にも、山的にも何を見てもスイスが思い出されて苦しかった。もうかれこれ1年以上欧州の地踏んでない。そろそろ発狂しそうや、ストレスたまる。
ただ、最近はニュージーランドとかポートランド、カナダなんかの英語圏に惹かれる。

おおかみこどもの雨と雪 映画はそんな好きじゃなかったんやけど、サントラが神っててええわ。なんか癒される。


I enjoyed travelling to KAMIKOTI and NORIKURA. Amazing view and nice foods were so comfortable for me.
I stayed an hotel in a deep forest. Electricity was shut down at 9 p.m, my iPhone couldn't catch calls or mails. It was great.

These mountains and friends remained me of travelling Swiss. I realized I haven't go abroad more than a year. It is too bad.
I think New zealand , portland, or Canada is good idea.

Recent my favourite music ; from a film"Wolf children"

No comments:

Post a Comment